Sunday, July 4, 2010

WiFi Percuma, Layari Internet FREE!

Sekarang, 1 Malaysia boleh layar internet dengan PERCUMA!...Ya! tanpa yuran bulanan. Jimat ratusan ringgit setahun! Bayar sekali sahaja. Dengan alat WiFi Adapter yang paling canggih sekarang didalam pasaran. Pasti meletup!

Alat seperti wayarless adapter dipasang terus pada laptop anda seperti pen-drive dengan antenae, berfungsi memecah kod laluan sekitar 2km sekeliling anda. Alat ini membuka kata laluan, kunci rahsia kod capaian internet yang berlegar diruang angkasa. Tak kira di mana anda berada. Tak perlu lagi mengendeng di restoran mamak, KFc, hotel atau cybercafe. Anda boleh capai internet tersebut jika anda ada dalam linkungan 2 km!

Satu unit di jual dengan harga RM380 dan masuk kos kiriman (skynet) + RM 15. Dengan harga RM395, and boleh guna selama hayatnya, bandingkan jika anda terpaksa bayar RM60 hingga RM90 tiap-tiap bulan. Pulang modal dalam tempoh tak sampai 6 bulan sahaja.

Alat mudah pasang dan dibekalkan dengan 'instruction manual' dengan jaminan warranty 1 tahun. Bantuan pemasangan melalui e-mel disediakan.

Kalau anda berminat: Cara Pembayaran:


  1. Deposit ATM : MBB 012080308457 (REDZWAN BDUL WAHAB)
  2. Scan slip resit bayaran dan e-mel: dwen4121@yahoo.com
  3. ATAU sms saya di : 0192823367 dengan maklumat: waktu tepat, jumlah wang di bank-in, tarikh.
  4. Tunggu saya confirmkan penerimaan.
  5. Hantar maklumat : Alamat rumah.
  6. Kiriman akan tiba : 2-4 hari kerja.

Harga: RM25.00

2 comments:

  1. boleh tolong hantar satu set untuk test drive? ok

    ReplyDelete
  2. Boleh cuba, anda boleh beli dan cuba, kalau tak puas hati, return balik dengan keadaan baik, refund.

    ReplyDelete